InfoNu.nl > Auto en Vervoer > Tweewieler > Motor-Babes: Vrouwen met een passie voor motoren!

Motor-Babes: Vrouwen met een passie voor motoren!

Motor-Babes: Vrouwen met een passie voor motoren! Voor vrouwen met een passie voor motoren en die op zoek zijn naar veel gezelligheid! Dan ben je op zoek naar de motor-babes, een gezellige club vrouwen die elkaar ontmoet op het internet. Van daaruit worden ritjes georganiseerd en afspraken gemaakt om elkaar te ontmoeten. Een gemeenschappelijke interesse is je liefde voor het motorrijden/de motor... Er zijn vele vrouwen die motorrijden, vaak rijden ze niet samen omdat ze in hun omgeving geen andere vrouwen kennen die motorrijden. Vaak worden ritjes dan samen met mannen gereden. Dit kan erg leuk, sportief en gezellig zijn, maar als vrouw zijnde is het toch ook leuk om regelmatig een terrasje te pikken, gezellig te kletsen over andere dingen dan alleen de motor of gewoon omdat je wat meer relaxt wil rijden. De motor-babes hebben allen een verschillende rijstijl, er wordt rekening gehouden met elkaar. Dus je zult het vast naar je zin hebben en iemand vinden waar je mee samen kunt rijden.

Wie zijn de motor-babes?

De motor-babes zijn een groep vrouwen uit alle delen van het land die elkaar op een centrale plek ontmoeten. Deze plek is op het internet, hier worden ervaringen uitgewisseld, afspraken gemaakt, ritjes georganiseerd en noem maar op. Regelmatig is er een leuke activiteit in de lijst te vinden. De facebook pagina waarop ze elkaar momenteel ontmoeten groeit steeds groter, er komen steeds meer motorrijdende vrouwen bij! Een gezellige boel dus.

Wat kun je verwachten van de motor-babes?

Allereerst een hoop gezelligheid! Daarnaast kun je onder de motor-babes altijd wel iemand vinden die met jou een ritje wil rijden. Ook kun je ervaringen met elkaar delen en wordt er geregeld gebabbeld over niet-gerelateerde motorzaken. Doordat het een facebook pagina is kun je makkelijk in contact komen met andere vrouwen die een passie hebben voor het motorrijden.

Zijn er kosten aan verbonden?

Nee! Er zijn geen kosten aan verbonden. Mits je mee gaat met een georganiseerde rit of andere activiteit, dan kunnen er organisatiekosten worden gevraagd. Dit is niet veel en het geld zeker waard. Verder kun je leuke spullen met het logo en de naam van de motor-babes kopen, zie daarvoor de facebook pagina of een stand bij een evenement waar de motor-babes zich ook laten zien. De benzine voor de rit, eten, drinken, e.d. zijn uiteraard wel voor eigen rekening.

Waar kun je de motor-babes vinden?

Via de link onder het kopje 'bronnen en referenties' kom je op de groepspagina (facebook) van de motor-babes. Hier kun je een verzoek doen om lid te worden.
© 2012 - 2019 Redflower, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • http://www.facebook.com/#!/groups/motorbabes/

Reageer op het artikel "Motor-Babes: Vrouwen met een passie voor motoren!"

Infoteur: Redflower
Gepubliceerd: 09-05-2012
Rubriek: Auto en Vervoer
Subrubriek: Tweewieler
Schrijf mee!