InfoNu.nl > Auto en Vervoer > Vliegen > Goedkoop vliegen naar Turkije met Triptime

Goedkoop vliegen naar Turkije met Triptime

Goedkoop vliegen naar Turkije met Triptime Dagelijks vertrekken er vanuit Nederland veel vluchten naar Turkije. Vanwege het toerisme maar natuurlijk ook vanwege de vele Turken die jaarlijks hun vaderland bezoeken. Reisaanbieder Triptime speelt hier op in door zowel in het Nederlands als in het Turks reclame te maken voor goedkope vluchten naar Turkije. En goedkoop zijn die vluchten ook inderdaad voor bestemmingen als Aydin, Belek, Antalya, Bodrum, Denizli, Istanbul, Side, Marmaris en nog veel meer Turkse steden.

Een vlucht boeken naar Turkije

Misschien waren de Turkse reclameuitingen om Nederlandse websites je al opgevallen. De markt voor vliegen naar Turkije is een drukke. KLM, Turkish Airlines, Corendon, SunExpress, IZair. Het zijn maar een paar van de luchtvaartmaatschappijen die dingen naar de hand van de reiziger op weg naar een van de vele bestemmingen in Turkije. Triptime richt zich naar op de Nederlandse toerist ook op de Turk die een goedkope vlucht naar Turkije wil boeken. Triptime biedt daarbij een laagste prijs garantie. Vliegtickets kunnen er soms maar 99 euro kosten.

Wanneer je een retourvlucht wilt boeken naar Turkije dan ben je bij Triptime aan het juiste adres voor het vinden van lage tarieven voor een reeks aan bestemmingen in Turkije. De website is hiermee een alternatief voor bijvoorbeeld de website Cheaptickets, waarop je ook de prijzen van vliegtickets kunt vergelijken en gelijk kunt boeken. Dit gaat om zowel de bij toeristen bekendere steden als Bodrum, Dalaman, Izmir en Istanbul, maar ook om steden die nog niet doordrenkt zijn van toerisme zoals Datca, Cemse, Fethiye of Urgup. Deze vluchten zijn dus zowel aantrekkelijk voor toeristen die op weg gaan naar hun zomerse zonbestemmingen als voor Turken die op familiebezoek gaan in hun vaderland en dat vooral gewoon voor de laagste prijs willen doen.

De juiste vlucht vinden met de zoekmodule

De website van Timetrip heeft een handige zoekmodule voor het vinden van de vlucht die het beste aansluit bij jouw wensen op het gebied van zowel de kosten als de tijd van vertrek en aankomst. Vluchten kunnen geboekt worden vanaf Amsterdam, Eindhoven, Maastrist, Groningen en Rotterdam. In de onderstaande lijst met bestemmingen die door Triptime worden aangeraden vind je een advies voor wat betreft het dichtstbijzijnde vliegveld. Met Triptime kan niet naar al deze bestemmingen een vlucht worden geboekt. Dit kan naar Alanya, Antalya, Bodrum, Dalaman, Istanbul en Izmir. De bestemmingen liggen echter wel allemaal op een acceptabele reisafstand van deze luchthavens. Kies je voor een ander vertrekstation dan Schiphol dan kan de keuze in de te bereiken vliegvelden wat beperkt zijn.

Alleen een vlucht, alleen accommodatie of een combinatie

Toeristen op weg naar Turkije hebben vaak behoefte aan een totaalpakket van vlucht en hotel, terwijl Turken vaak bij familie verblijven en daarom alleen vervoer nodig hebben. Via Triptime kun je deze twee zaken van elkaar scheiden. Zoals er een handige zoekmodule is voor het vinden van het juiste vliegticket is deze er ook voor het vinden van een geschikt hotel, van eenvoudig tot luxe, zonder extra's, met halfpension of all-inclusive. In alle van de hieronder genoemde steden is het ook mogelijk om via Triptime een auto te huren.

De bestemmingen van Triptime

Wie boekt via Triptime kan vliegen naar de volgende bestemmingen (met tussen haakjes het dichtstbijzijnde vliegveld):
  • Alanya (Gazipaşa Airport)
  • Ayda (Aydın Airport)
  • Belek (Antalya International Aiport)
  • Bodrum (Milas-Bodrum Airport)
  • Cemse (Adnan Menderes Airport)
  • Dalaman (Dalaman Airport)
  • Datca (Dalaman Airport)
  • Denizli (Denizli Çardak Airport)
  • Didim (Didim Altinkum Airport)
  • Fethiye (Dalaman Airport)
  • Gumuldur (Izmir International Airport)
  • Hisaronu (Dalaman Airport)
  • Istanbul (Atatürk International Airport)
  • Istanbul (Sabiha Gökçen International Airport)
  • İzmir (Izmir International Airport )
  • Kalkan (Dalaman Airport)
  • Kas (Dalaman Airport)
  • Kemer (Antalya Airport)
  • Kusadasi (Izmir International Airport)
  • Marmaris (Dalaman Airport)
  • Mugla (Dalaman Airport)
  • Ozdere (Izmir International Airport )
  • Side (Antalya Airport)
  • Urgup (Urgup Cappadocia Airport)

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Chickenonline, Pixabay
  • www.triptime.nl
  • www.wikipedia.com

Reageer op het artikel "Goedkoop vliegen naar Turkije met Triptime"

Infoteur: Dessal
Laatste update: 14-01-2013
Rubriek: Auto en Vervoer
Subrubriek: Vliegen
Special: Goedkoop vliegen Turkije
Schrijf mee!