InfoNu.nl > Auto en Vervoer > Tweewieler > Motorbeurs 2017: openingstijden en kaartverkoop

Motorbeurs 2017: openingstijden en kaartverkoop

Motorbeurs 2017: openingstijden en kaartverkoop De Utrechtse Jaarbeurs staat van 23 februari tot en met 26 februari 2017 in het teken van motors. Op dat moment vindt namelijk de Motorbeurs plaats. De Motorbeurs in de Jaarbeurs in Utrecht is de meest toonaangevende beurs op het gebied van motors van Nederland. Bijna alle aansprekende motormerken zijn dan ook aanwezig om bezoekers op de hoogte te brengen van de laatste trends en ontwikkelingen. We hebben alvast alle relevante informatie voor de Motorbeurs 2017 samengevat. Denk hierbij aan de openingstijden, kaartverkoop, bereikbaarheid per auto en openbaar vervoer, parkeren en kortingstips.

Motorbeurs Utrecht

De Motorbeurs in Utrecht is door motorliefhebbers elk jaar rood omcirkeld in de agenda. Deze beurs staat namelijk geheel in het teken van motors. De aanwezige exposanten presenteren alle laatste trends op het gebied van motors, motorkleding, motorclubs, onderhoud aan motors, enzovoorts. Ook worden veel van de nieuwe motormodellen gepresenteerd aan de consumenten. Aanwezige motormerken zijn onder andere Honda, KTM, Harley Davidson, BMW en Yamaha. In 2017 wordt de Motorbeurs georganiseerd van 23 februari tot en met 26 februari 2016 .

Openingstijden

Onderstaand volgen de openingstijden van de Motorbeurs Utrecht:
  • Donderdag 23 februari: 10 - 21 uur
  • Vrijdag 24 februari: 10 22 uur
  • Zaterdag 25 en zondag 26 februari: 10 - 18 uur

Kaartverkoop

Een toegangskaart voor de Motorbeurs kost 14,- per persoon. Dit betreft een ticket dat online is gekocht. Wie aan de deur een kaartje koopt betaalt 17,50. Als je de beurs alleen in de avonduren wilt bezoeken is dat mogelijk op de donderdag en vrijdag (vanaf 17.00 uur). Een ticket kost dan 11,- online en 13,- aan de kassa. Voor kinderen tot en met 12 jaar geldt dat ze gratis naar binnen mogen. Overigens zijn er verschillende manieren om extra korting op je kaartje te krijgen. Zo heeft onder andere de ANWB een kortingsactie. Verder zijn er verschillende websites gespecialiseerd in het aanbieden van kortingscodes.

Adres en locatie

De Motorbeurs wordt georganiseerd in de Jaarbeurs in Utrecht. De adres- en contactgegevens zijn als volgt:
  • Adres: Jaarbeursplein 1, 3521 AL Utrecht
  • Telefoonnummer: 030 - 295 2731

Reizen met openbaar vervoer

Geadviseerd wordt om de Jaarbeurs te bezoeken met behulp van het openbaar vervoer. De ligging van de Jaarbeurs is ideaal om te bereiken met bijvoorbeeld de trein. Treinstation Utrecht Centraal is op enkele minuten lopen afstand gelegen. Bij treinstation Utrecht Centraal zijn ook een bushalte en tramhalte gesitueerd.

Reizen met auto en parkeren

De stad Utrecht is centraal in het land gelegen en goed bereikbaar via meerdere snelwegen, waaronder de snelwegen A2, A12, A27 en A28. Bij de Jaarbeurs Utrecht zijn meerdere parkeerterreinen (P1 tot en met P6). In totaal bieden de zes parkeerterreinen 6.500 parkeerplekken. De kosten voor parkeren bedragen 3,50 per uur, waarbij een maximaal dagtarief geldt van 14,-.

Reizen met motor en parkeren

Veel bezoekers zullen het liefst met de motor de beurs bezoeken. Indien er sprake is van redelijke weersomstandigheden is dit ook prima mogelijk. Op parkeerterrein P3 kan gratis worden geparkeerd door motorrijders. Er is geen sprake van een ongelimiteerd aantal gratis parkeerplekken voor motorrijders, je zult dus op tijd moeten arriveren. Het is ook niet mogelijk om deze parkeerplekken te reserveren.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.motorbeursutrecht.nl

Reageer op het artikel "Motorbeurs 2017: openingstijden en kaartverkoop"

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 05-12-2016
Rubriek: Auto en Vervoer
Subrubriek: Tweewieler
Special: Grote evenementen
Schrijf mee!