InfoNu.nl > Auto en Vervoer > Diversen > Rijlessen bij All-in-Solo

Rijlessen bij All-in-Solo

All-in-Solo is een rijschool die ontstaan is uit een familiebedrijf en uitgegroeid is tot een bedrijf met meer dan 200 rijscholen. In dit artikel wordt de werkwijze van All-in-Solo uit de doeken gedaan.

Stukje historie

All-in-Solo is ontstaan uit een rijschool met één instructeur, de eigenaar van die rijschool. Zijn echtgenote zorgde door haar enthousiasme, voor een grote ledenwerving en dat leverde al snel een overvolle agenda op. Dit is de start van het familiebedrijf dat via broers en zus snel uit is gaan breiden.
In de jaren negentig werd het bedrijf van huis uit aangestuurd. Inmiddels is All-in-Solo de grootste rijschoolhouder van Nederland met meer dan 200 rijscholen en op dit moment leidt All-in-Solo 7000 cursisten per jaar op voor het rijbewijs.

De proefles

Bij All-in-Solo is het mogelijk een vrijblijvende proefles te doen. Deze proefles duurt 90 minuten en kost je eenmalig 65,- euro. De rijvaardigheid van je wordt bekeken en aan de hand van de resultaten wordt bepaald welke rijopleiding het best bij je past.
Dus, aan het het einde van de 90 minuten durende les weet je het aantal lessen, de kosten, en wanneer je ongeveer examen kan doen. Het is natuurlijk mogelijk om gelijk een afspraak te maken voor je tweede les, maar er nog even over denken is geen enkel probleem.

De voordelen bij All-in-Solo

Als je bij All-in-Solo gaat lessen dan krijg je de volgende voordelen in je lespakket:
  • Rijlessen van 39,50 per les
  • Online 3D theoriecursus + oefenexamens
  • Gratis herexamen(s)
  • Elke maand kans op een gratis rijopleiding

Op welke manieren kun je betalen

All-in-Solo biedt verschillende betaalmogelijkheden, zodat de betaling van je rijopleiding geen problemen hoeft op te leveren.

De mogelijkheden:

  • Via bank / giro: betaal je rijopleiding in termijnen of in één keer, via je bank of giro.
  • Contant: de kosten kunnen contant betaald worden aan de rijinstructeur in de auto.
  • Rijbewijs financiering: je rijopleiding wordt voorgeschoten en je betaalt het terug in het aantal maanden dat jou het beste uitkomt.

De opleidingen

De All-in-Rijopleiding is bedoeld voor leerlingen die geen of nauwelijks rijervaring hebben. Tijdens je rijopleiding leert de instructeur je verkeersinzicht te krijgen en bouwt dit steeds verder uit. Naast voertuigbeheersing zul je ook verkeerssituaties en het gedrag van je medeweggebruikers bespreken.

De All-in-Spoed opleiding is zo intensief dat je binnen vijf, tien of dertig dagen al je rijbewijs op zak kan hebben. Wel is het natuurlijk van belang dat je snel instructies oppikt, al enig rijgevoel hebt, maar ook dat je zo snel mogelijk je theorie haalt.
Er wordt iedere dag zoveel mogelijk gereden om de benodigde rijervaring op te doen.

De All-in-Experience opleiding is voor mensen die hun opleiding ooit onderbroken hebben en klaar zijn om de draad weer op te pakken. Je gaat verder waar je eerder bent gebleven en haalt nu zoals te verwachten is, wel je rijbewijs!
Hierbij wordt grotendeels aandacht aan je kijktechniek, bijzondere verrichtingen, kruisingen en dergelijke geschonken.

Andere rijbewijzen mogelijk?

Er worden géén rijlessen in een automaat gegeven, maar allemaal in een schakelwagen.
Wel zijn er mogelijkheden voor rijlessen voor motor-, aanhangwagen- of vrachtwagenrijbewijs.

Wat als u besluit te stoppen met lessen?

Bij All-in-Solo is het altijd mogelijk om met lessen te stoppen. Hiervoor wordt een opzegtermijn van een maand gehanteerd, dus de annuleringsvoorwaarden zijn simpel.

Contact

Heeft u nog vragen of wilt u meteen beginnen met een proefles, neemt u dan contact op met All-In-Solo via website of telefoon.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Kosten van het halen van het rijbewijs?Kosten van het halen van het rijbewijs?Eén van de verstandigste investeringen die jongeren kunnen verrichten, is het halen van het rijbewijs. Grote kans dat ee…
Wat kost een rijles per uur?Wat kost een rijles per uur?De kosten om een rijbewijs te halen kunnen eenvoudig oplopen tot 2.000. De hoogte van de kosten zijn hoofdzakelijk afh…
Rijbewijs vanaf 17 jaar: begeleid rijdenRijbewijs vanaf 17 jaar: begeleid rijdenJe rijbewijs halen zodra je 17 wordt kan vanaf november 2011.Rijlessen nemen en theorie examen doen mag al eerder gedaan…
Goedkoop je rijbewijs halen, zo moet het!Goedkoop je rijbewijs halen, zo moet het!Iedereen die zijn rijbewijs B wil gaan halen zal daar een behoorlijke som geld voor moeten neerleggen. De kosten voor de…
Alles over het rijbewijs BHad je graag wat meer geweten over het behalen van het rijbewijs B, zowel theoretisch als praktisch, dan ben je hier op…
Bronnen en referenties
  • Website All-in-Solo rijopleidingen

Reageer op het artikel "Rijlessen bij All-in-Solo"

Infoteur: Berrie_van_mier
Laatste update: 27-11-2011
Rubriek: Auto en Vervoer
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!