InfoNu.nl > Auto en Vervoer > Auto > 75% benzinebesparing met de GEET-processor!

75% benzinebesparing met de GEET-processor!

In 1976 is er de Geet-processor uitgevonden. Hierdoor kan elke motor 75% langer doen met brandstof. De olie-industrie is er al 35 jaar succesvol in geslaagd het Geet-principe te onthouden aan burgers. Wie zich verdiept in het verhaal over de Geet processor zal ontdekken dat we op de wereld geen energieprobleem hebben. We hebben een politiek probleem.

Inhoudsopgave

Pantone

Het Geet principe voor verbrandingsmotoren tot 20 pk is vrijgegeven door uitvinder Paul Pantone. Iedereen kan het namaken met spullen uit de doe-het-zelf-zaak. Een motor van 20 pk kan een huis van elektriciteit voorzien. De motor kent naast benzine vele alternatieve brandstoffen; water, limonade, WC-reiniger, afgewerkte motorolie, enzovoort. De uitstoot is zuurstof! Als je het niet gelooft kun je zelf een motor met het Geet-principe nabouwen. Op internet zijn beschrijvingen beschikbaar die precies uitleggen hoe dat moet en ze staan ook als bronvermelding bij dit artikel.

Werking Motor met Geet

De werking van het Geet principe is als volgt. De uitlaatgassen van de motor zijn heet. Deze hitte wordt door de Geet-processor geleid naar een tweede brandstof waar de motor op draait. Dat kan water zijn, frisdrank en nog veel meer. Door de hitte verdampt de brandstof. De tweede brandstof wordt via een pijp geleid die in de uitlaat is gemonteerd. Een pijp in een pijp dus. Doordat beide stromingen in de pijpen tegengesteld aan elkaar zijn treedt het tegenstroom effect op. Dit effect zorgt ervoor dat de alternatieve brandstof een elektrische lading krijgt; de stof wordt magnetisch. De stof gaat dan over in de 4e aggregatietoestand, plasma. Naast vloeibare, gasvormige of vaste vorm kan elke molecuul een 4e toestand beleven; de plasma-toestand.

Nobelprijs

Waarschijnlijk ga je ervan uit dat de uitvinder hartelijk is omarmd door de auto-industrie en overheden. Want belangrijke problemen kunnen worden opgelost en de milieuvervuiling wordt drastisch gereduceerd als de wereld het Geet-principe invoert in de auto's of als opwekking van elektriciteit. Paul Pantone zou een Nobelprijs moeten krijgen. Maar dat is niet gebeurd. Pantone heeft zelfs drie jaar in de gevangenis gezeten omdat hij deze uitvinding heeft gedaan. Hij is na een tv-optreden persoonlijk bedreigd geweest, vooral door oliemaatschappijen. Er zijn meerdere advocaten geweest die zich uitgaven als de zaakbehartiger van Pantone terwijl Pantone daar nooit om had gevraagd. Deze advocaten hebben Pantone voor meerdere vergrijpen zoals fraude achter de tralies doen belanden. Op de dag van het schrijven van dit artikel is bekend geworden dat een goede advocaat hem in een paar weken heeft vrij gekregen.

Bouw zelf een Geet-processor

In Brummen, Nederland is een groep enthousiastelingen aan de slag te gaan om te experimenteren met motoren met het Geet-principe. Belangstellenden kunnen daar terecht voor een workshop. Men bouwt hier ook auto's om. Een licentie om het Geet-principe toe te passen in uw auto kost ongeveer 250 euro.

Milieuvervuiling

Er zijn mensen die niet kunnen geloven dat deze uitvoering echt werkt en de invoering ervan is tegen gehouden door de olie-industrie en de overheid. Deze mensen zullen zich ook wel niet verbazen over het feit dat de benzine-auto nog steeds evenveel benzine of meer gebruikt dan de auto van 100 jaar geleden. De reden hiervoor is dat de olie-industrie hun miljardenwinsten niet willen opgeven. Ook de overheid zal er alles aan doen om de inkomsten uit benzine-accijnzen te behouden, tegen de wil van de burger in. Milieuvervuiling is een bijzaak voor overheid en industrie. Deze motor is slechts een van de vele uitvindingen die niet op de markt zijn gebracht. De mensheid wordt al jarenlang flink belazerd door de verschillende overheden op deze wereld en daar beginnen we nu zo'n beetje achter te komen, mede dankzij internet.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Een processor kiezen: Waar moet je op letten?Een processor is een van de belangrijkste onderdelen van de computer. De processor regelt alles waardoor de computer goe…
De processor van de computer koelenDe processor van de computer koelenZowel de processor als de voeding van een computer hebben een zogenaamde ventilator om te voorkomen dat de computer te h…
AMD Athlon en Phenom processorsAMD staat voor "Advanced Micro Devices" en is een Amerikaans multinational bedrijf gevestigd in Sunnyvale, Californië. A…
Computeronderdeel: De processorComputeronderdeel: De processorDe Processor is net zoals het moederbord één van de belangrijkste onderdelen van een computer. In dit klein stukje elekt…
LG Optimus 3D (Speed)De LG Optimus 3D (Speed) is een nieuwe telefoon van LG. Deze telefoon beschikt over een scherm waarmee 3D beelden kunnen…
Bronnen en referenties
  • http://www.geet.nl/nieuws/geetit.htm
  • http://www.geet.nl/free-geet-plans.php
  • http://www.geet.nl/nieuwsartikel.php?id=135
  • http://www.weeswaakzaam.info/2009/05/geet-motor-loopt-op-80-minder-brandstof.html
  • www.youtube.com

Reageer op het artikel "75% benzinebesparing met de GEET-processor!"

Reacties

Rob, 02-01-2013 12:57 #2
De oliebusiness is ook fraudeleus. Maar deze man is 100% een oplichter. Ik ben er geweest en heb daar alles gezien. Helaas ook geld gekost Reactie infoteur, 02-01-2013
De GEET-plannen staan gratis op internet omdat de uitvinder geen geld eraan wilt verdienen. Wanneer een groep mensen wel geld vraagt om zijn plannen uit te voeren dan is dat verdacht. De plannen zijn in een ontwikkelingsstadium, volgens de uitvinders/ontwikkelaars en moeten nog uitgewerkt worden. Nog niet elke omgebouwde motor werkt naar behoren.

Kunt u enkele argumenten geven waarom ´deze man´ frauduleus is?

Thor, 13-12-2011 13:50 #1
Door de hitte verdampt de benzine eerder dan de rest van het mengsel. Probeer de tank maar eens op te maken. Paul Pantone is een veroordeelde oplichter die door kan gaan met zijn scam door sites als dit. Reactie infoteur, 13-12-2011
Of de olie-industrie heeft jou belazerd en kan doorgaan met zijn energieverslindende geldklopperij.

Infoteur: Tom008
Laatste update: 06-05-2012
Rubriek: Auto en Vervoer
Subrubriek: Auto
Special: Complottheorieën
Reacties: 2
Schrijf mee!